عضویت اساتید،پشتیبانی

ثبت درخواست عضویت اساتید در سامانه رزرو وقت،پشتیبانی و شکایات

کاربر محترم وقت بخیر!

درخواست عضویت اساتید،پشتیبانی،شکایات تنظیم وقت ملاقات آنلاین

در فرم در خواست زیر با انتخاب هر یک از خدمات : درخواست ثبت نام اساتید در سامانه تنظیم وقت ملاقات آنلاین، درخواست پشتیبانی فنی، یا ثبت شکایات، و تکمیل اطلاعات مورد نیاز هر بخش درخواست شما ثبت و در اسرع وقت نتیجه به شما اعلام خواهد شد. لطفا از آدرس ایمیل و تلفن همراه معتبر استفاده فرمایید تا اطلاع رسانی به شما با اشکال مواجه نشود. این سامانه برای سهولت کار در آینده، به صورت پویا و بر اساس بازخورد از جانب شما در حال بروز رسانی مستمر است.

نکته:

در صورتی که در سامانه ثبت نام نموده اید برای تعیین وقت های آزاد و ملاقات در سیستم جهت رزرو توسط مخاطبان با نام کاربری و کلمه عبورخود وارد بخش کاربری شوید. تغییر برنامه برعهده خود شماست و الزام دانشجویان به استفاده از سامانه از ملزومات پویایی حساب کاربری و تداوم استفاده رایگان از منابع سایت و ایمیل تحت دامنه می باشد. دانشجویان/دانش آموزان/صنعتگران/پژوهشگران یا سایر مخاطبین می توانند با مراجعه به منوی رزرو وقت آنلاین در صفحه آغازین یا کلیک بر روی تصویر زیر وارد بخش تعیین وقت گردند.درخواست ثبت نام اساتید در سامانه رزرو وقت پشتیبانی شکایات درخواست ثبت نام اساتید در سامانه رزرو وقت پشتیبانی شکایات

سامانه CV و رزرو وقت آنلاین اساتید
سامانه رزرو وقت ملاقات اساتید

ثبت نام اساتید/دبیران تنها با ارائه مدارک مثبته قابل انجام است تا جلوی سوء استفاده افراد سود جو از سامانه و نام دانشگاه ها/سازمان ها و موسسات علمی آموزشی و پژوهشی کشور گرفته شود.

از همکاری شما بینهایت سپاسگزاریم:

فرم ثبت نام اساتید/پشتیبانی/ثبت شکایات:

درخواست عضویت اساتید،پشتیبانی،شکایات تنظیم وقت ملاقات آنلاین

درخواست عضویت اساتید،پشتیبانی،شکایات تنظیم وقت ملاقات آنلاین