قوانین و درباره ما

بسمه تعالی

سامانه رزرو وقت ملاقات اساتید دانشگاه های کشور (IRMASTERS.IR)(IMI)

سامانه رزرو وقت اساتید دانشگاه ایران(بانک اطلاعات اعضای هیئت علمی) با توجه به خلاء موجود در وب سایت های دانشگاهی کشور در معرفی اساتید، توانمندی ها، سوابق و گرایش ارتباط با صنعت اعضای هیئت علمی و نیز فقدان سامانه تنظیم وقت ملاقات الکترونیکی برای دانشجویان یا سایر آحاد جامعه با اساتید دانشگاه شکل گرفته است. قاعدتا تعیین زمان های مشخصی برای ارتباط با دانشجویان، ارائه مشاوره های علمی و صنعتی به بخش اقتصادی کشور و … از دغدغه های اعضای هیئت علمی و مخاطبان آنها بوده و چاره اندیشی در راستای پرهیز از عدم هماهنگی ها، اتلاف وقت پژوهشگران و ناشناخته ماندن توانمندی های استادان دانشگاههای ایران یکی از ملزومات فضای امروز حاکم بر جامعه دانشگاهی است.
بر این اساس پایگاه IMI با طراحی امکانات کاربر پسند و با دسترسی راحت برای اساتید و دانشجویان سعی در فراهم آوردن شرایط تحقق اهداف فوق را دارد.

برخی امکانات سامانهسامانه رزرو وقت اساتید دانشگاه های ایران بانک اطلاعات توانمندی های اعضای هیئت علمی دانشگاه

  • ثبت نام اساتید دانشگاه های ایران بر اساس استاندارد های ایندکسینگ بین المللی و ارائه اطلاعات مورد نظر اساتید به مخاطبان با قابلیت انعطاف پذیری بالا.
  • ایجاد پست الکترونیک پایه رایگان تحت دامنه IRMASTERS.IR برای اساتید با قابلیت ارتقای حجم سرویس(به منوی عضویت مراجعه فرمایید).
  • ایجاد صفحه اختصاصی معرفی سوابق و توانمندی های اساتید به جامعه با در نظر گرفتن اصل طبقه بندی اطلاعات بر اساس خود اظهاری اساتید محترم!.
  • ایجاد امکان تعیین برنامه ملاقات توسط هر یک از اساتید محترم در حساب کاربری اختصاصی با قابلیت شخصی سازی و انعطاف پذیری بالا به صورت کاملا رایگان.
  • قابلیت اطلاع رسانی رزرو ها از طریق ایمیل و پیامک.
  • امکان تنظیم وقت ملاقات توسط دانشجویان، مخاطبان، فعالان صنعتی برای بازه های زمانی نامحدود تحت مدیریت اساتید.

    شرایط و تعهدات استفاده از خدمات پایگاه برای اساتید و مخاطبان:

  1. ثبت نام در این سامانه به عنوان استاد شامل کلیه اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، کارشناسان محترم آموزشی دانشگاه ها و دبیران محترم آموزش و پرورش، با نوع استخدامی طرح خدمت، پیمانی، رسمی آزمایشی و رسمی قطعی و بازنشستگی می گردد.

  2. خدمات ارائه شده توسط اساتید مشمول بند ۱، شامل خدمات مشاوره ای، تدریس خصوصی، ملاقات با دانشجویان، بازدید پروژه، مذاکرات علمی و اقتصادی در ارتباط با مخاطبین(دانش آموزان، دانشجویان و صنعتگران) فعالیت های آموزشی پژوهشی و صنعتی در این راستا می باشد. بدیهی است هرگونه استفاده غیر متعارف از سامانه برای فعالیت های تعریف نشده از لحاظ حقوقی بر عهده استاد بوده و IMI هیچگونه مسئولیتی را در اینباره نمی پذیرد. همچنین تخلف منجر به قطع کلیه موارد خدماتی موجود در سرویس خواهد شد.

  3. به دلیل رایگان بودن خدمات پایگاه برای اساتید، کسب هزینه های نگهداری پایگاه از منبع رزرواسیون انجام شده توسط مخاطبین می باشد، مشارکت فعال اساتید در سامانه به واسطه الزام بخشی در استفاده از سامانه وقت ملاقات به طریق پویا، از ملزومات ادامه ارائه خدمات بوده و در صورت عدم استفاده مخاطبان استاد از سامانه به مدت حداکثر ۸ ماه به دلیل آزاد سازی منابع سرور جهت خدمات رسانی بهتر به سایرین، کلیه موارد مرتبط با سرویس پایه رایگان با اطلاع رسانی از طریق پست الکترونیک به صورت یک طرفه قطع و قرارداد فسخ می شود. بدیهی است طرح های افزوده مربوط به پست الکترونیکی تا پایان مدت قرارداد از لحاظ زمانی و حجمی به قوت خود باقی است. همچنین در صورت تقاضای اساتید به استفاده مجدد از سیستم پس از منقضی شدن مهلت فوق، خدمات طرح پایه مجددا برقرار می گردد.

  4. هزینه اخذ شده از مخاطبان در بخش نگهداری سامانه معادل ۷۰۰۰ ریال به ازاء هز رزرو می باشد. اما در صورت تمایل استاد به دریافت حق ویزیت، آموزش و یا مشاوره و … در فرم ثبت نام اطلاعات لازم را وارد نموده و بعد از امضای قرار داد اجازه دارد در سامانه مبلغ اظهار شده با مسئولیت شخصی در هر رزرو علاوه بر مبلغ پایه ۷۰۰۰ ریال اخذ نماید. پس از ۴۸ ساعت از زمان رزرو مبلغ مربوط به حق ویزیت استاد عینا از طریق شبکه پایا و یا انتقال وجه با کارت های عضو شتاب بر اساس اطلاعات مندرج در مفاد قرار داد اولیه منتقل می گردد. در صورت خطا در حذف مبلغ پایه از سامانه و یا عدم جمع این مبلغ با حق ویزیت مبلغ پایه بر ضمه استاد بوده و یا در هنگام انتقال از سهم استاد کسر خواهد شد.

  5. هر استاد می تواند در حساب کاربری خود روز ها و ساعت های کاری ملاقات را مطابق با برنامه شخصی و فارغ از نظارت های اداری (حفظ حریم خصوصی) تنظیم نماید.

  6. سامانه کاملا به صورت فارسی و کاربر پسند طراحی شده و نیازی به آموزش از طرف واحد پشتیبانی وجود ندارد. لذا واحد پشتیبانی تنها پاسخگوی اشکالات فنی خواهد بود. بدیهی است انجام خدمات آموزشی یا بارگذاری اطلاعات و ساعات کاری برای هر استاد نیازمند به کارگیری نیروی انسانی و مستلزم پرداخت هزینه مازاد بر سرویس پایه از طرف استاد است که به صورت موردی با کارشناسی مدیریت پایگاه تعیین می گردد.

  7. سرویس ارائه شده پایه شامل صفحه معرفی توانمندی ها و سوابق استاد، پست الکترونیکی پایه با حجم سرویس ۲ مگابایت و سیستم رزرواسیون می باشد و هر گونه خدمات مازاد بر حالت پایه بر اساس مفاد فرم درخواست به صورت موردی تعیین می گردد.

  8. اطلاعات قرار گرفته برای معرفی اساتید محترم بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط استاد است و مسئولیت حقوقی، سیاسی، فرهنگی و امنیتی اطلاعات ارائه شده بر عهده IMI نخواهد بود. بدیهی است که اسناد شناسایی اساتید برای تایید وضعیت و هویت استخدامی محرمانه بوده و منتشر نخواهد شد. همچنین مسئولیت هر گونه حمله سایبری، هک، سوختن سرور ها و موارد مشابه علی رغم تدابیر امنیتی، بر عهده IMI نمی باشد.

  9. اطلاع رسانی IMI از طریق سرویس های ایمیل و پیامکی مشخص بوده و هرگونه اخذ وجه از اعضای محترم پایگاه تنها از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی شاپرک مجهز به سطح امنیتی ssl(Https) ، خواهد بود، لذا دریافت وجه از طریق شماره حساب و یا شماره کارت یا مراجعه به خودپرداز و … از مصادیق کلاهبرداری بوده و در صورت قرار گرفتن در معرض فریب مذکور از طرف هکر، سارق و یا کلاهبرداران یا جعل عنوان این پایگاه هیچ مسئولیتی بر عهده IMI نخواهد بود.

  10. ارائه خدمات پشتیبانی تنها از طریق سامانه پشتیبانی وب سایت و ایمیل support@irmasters.ir امکان پذیر بوده و به درخواست های ثبت شده از غیر این طریق ترتیب اثر داده نخواهد شد.

  11. حفظ کیفیت ارائه خدمات و تامین منابع کافی سرور و پهنای باند برای عدم قطع سرویس بر عهده IMI می باشد.

  12. مخاطبان پایگاه تنها به قصد استفاده از خدمات رزرو وقت آنلاین یا سایر خدمات آموزشی و پژوهشی مندرج در پایگاه مجاز به استفاده از صفحات و خدمات IMI می باشند. بدیهی است تلاش برای هک، سوء استفاده از اطلاعات، جاسوسی، استفاده مجرمانه و با نیت سوء از منابع سرور و هر گونه جرایم اینترنتی در بستر سایت خلاف قوانین بوده و پیگیرد قانونی خواهد داشت. همچنین مسئولیت این اقدامات بر عهده مخاطب متخلف می باشد.

  13. مخاطبان موظفند برای حفظ کیفیت خدمات پایگاه و تداوم ارائه خدمات برای هر رزرو مبلغ ۷۰۰۰ ریال معادل ۷۰۰ تومان را از طریق کارت های عضو شتاب با در دست داشتن اطلاعات پرداخت اینترنتی از درگاه امن شاپرک پرداخت نمایند. در غیر این صورت IMI در قبال رزرو وقت و نگهداری وقت رزرو شده تعهدی نخواهد داشت.

  14. عدم به روز رسانی اطلاعات روز و ساعت ملاقات توسط اساتید و عدم ثبت روز های تعطیلی، مرخصی و … که امکان ارائه سرویس بر قرار نمی باشد در برنامه اختصاصی خود بر روی سامانه تنها و تنها بر عهده استاد (ارائه دهنده سرویس) بوده و عدم ارائه خدمات در ازای رزرو بر عهده IMI نمی باشد. بدیهی است در صورت رخ دادن مکرر و بیش از ۳ مورد ثبت شکایت در این موضوع کلیه موارد سرویس استاد (پایه و غیر پایه) از روی سامانه به صورت یکطرفه و بدون اطلاع رسانی قبلی قطع خواهد شد. لذا وصل مجدد سرویس منوط به ثبت رضایت شاکیان در بخش ثبت شکایات وب سایت می باشد.

  15. کلیه مفاد قرارداد، مبالغ ارائه سرویس و صلب مسئولیت خای مندرج در این تهد به تشخیص و اختیار irmasters.ir بدون اطلاع قبلی قابل تغییر و بروز رسانی می باشد. این تعهد نامه در ۱۵ بند بین IMI، اساتید محترم طرف قرارداد و مخاطبین برقرار می باشد و با تایید تیک پذیرش شرایط و قوانین مندرج در فرم های سامانه مورد قبول تایید کننده بوده و کلیه مسئولیت حقوقی آن را می پذیرد.

    صاحب امتیاز : دکتر سید احسان غیاثی
    آدرس : خراسان جنوبی بیرجند خیابان آیه الله غفاری- خیابان بهمن ۱۲- پلاک ۱۴- طبقه ۲
    تلفن : ۰۵۶۳۲۲۱۷۰۳۵
    پست الکترونیکی : support at irmasters.ir